Kjære kunde i My Atea
Denne versjonen av My Atea fases ut og er erstattet av et nytt moderne My Atea, med oppdatert design og brukervennlig funksjonalitet. Du som bruker har allerede mottatt mail fra Atea med aktiveringslenke til ny versjon av My Atea, slik at du kan ta i bruk den nye My Atea portalen.
my.atea.no
Har du ikke mottatt informasjon fra Atea med ny aktiveringslenke, eller ønsker en ny aktivering? Send en mail til myatea@atea.no og vi hjelper deg i gang i nye My Atea! Etter 15. mars vil denne versjonen av My Atea ikke lenger være tilgjengelig.
Dette er kun for norske brukere.

Fjernhjelp

Ateas nasjonale driftssenter kan med dette programmet hjelpe våre kunder via Internett mens de er på telefon med oss. Det eneste du som bruker må gjøre er å laste ned den utgaven av programvaren som passer for deg, starte en liten applikasjon, og så hjelper vi deg videre. Programvaren kommer fra TeamViewer. PS – Vi behøver ingen administrative rettigheter!