General Questions

Du kan endre passordet fra innloggingssiden. Du legger der inn din mailadresse, og du vil motta en passord- reset mail. Der kan du sette ønsket passord for innlogging.

Når man kommer inn på sakene, vil de aktive sakene ligge synlige pr. default. Man vil videre kunne gjøre ulike sorteringer for å finne aktuelle sak/saker.

  • Søk: Her vil man kunne søke på de ulike kategoriene som f.eks. saksnummer og arbeidsgruppe.
  • Velge måned: Velger man en spesifikk måned, vil man få opp alle saker fra den måneden.
  • Sortering: Man kan velge å sortere stigende/synkende på enkelte av kategoriene. Dette være f.eks. sist oppdatert, arbeidsgruppe etc.

Når man kommer inn på faktura, vil siste utsendte vises øverst. Man vil videre kunne gjøre ulike sorteringer for å finne aktuelle faktura.

  • Søk: Her vil man kunne søke på de ulike kategoriene fakturanummer osv.
  • Velge måned: Velger man en spesifikk måned, vil man få opp alle faktura for denne aktuelle måneden.
  • Sortering: Man kan velge å sortere stigende/synkende på enkelte av kategoriene. Dette være f.eks. forfallsdato, fakturadato etc.

Hvis man ikke har noen rapporter synlig, kan det være ulike grunner til dette. Kontakt din SLM eller SOS, så vil vi kunne besvare hva som er årsaken til dette.

Du kan endre dine detaljer fra 'min side'. Klikk på linken øverst på siden hvor du ser ditt navn/ditt kundenavn. På venstre side vil du da se en link til 'Rediger Brukerinfo' Klikk på denne, og herfra kan du endre på telefonnummer etc.